Fajny film wczoraj widziałem......

Oglądałem wczoraj w kinie fajny film " Tajemnica Zielonego Królestwa" Film animowany, dla dzieci bardzo pouczający i wprawiający w dobry humor.
Chwile spędzone w kinie z moją córką  były cudowne. 
  • Po pierwsze mieliśmy czas tylko dla siebie. 
  • Po drugie zajadaliśmy z jednej miseczki ulubione smakołyki. 
  • Po trzecie śmialiśmy się razem, lekko szturchając  po boczkach, aby szepnąć " Tatusiu jakie to jest śmieszne"

W takiej cudownej atmosferze upłynęło nam 90 minut. W dobrych humorach dojechaliśmy do domu, aby wieczorem przed snem jeszcze wspominać ulubione sceny.

Film dla dzieci a niósł kilka ważnych informacji.

Po pierwsze:
W życiu ważna jest przyjaźń i wspólna praca przez co możemy osiągnąć określony cel.

Po drugie:
Dobrocią i uśmiechem można zaskarbić sobie szacunek u swoich przyjaciół i znajomych.

Po czwarte:
Nadmierna nonszalancja i buta nie zawsze prowadzi do pełnego szczęścia i radości życia.

Po piąte:
Poświecenie w dążeniu do celu zostanie wynagrodzone.

Po szóste:
Odwaga i mężność pozwalają odnieść zwycięstwo.

Po siódme:
Wiedza i nauka toruje nam drogę w nieznanym otoczeniu.

Po ósme:
Zawsze istnieje lepsze życie należy o nie zabiegać i walczyć.

Po dziewiąte: 
Nie można się poddawać chociaż trudności będą nas do tego skłaniały.

Po dziesiąte:
Zycie z pasją może być nie zrozumiane przez bliskich, jednak konsekwencja i pasja prowadzi do efektów  których sami się nie spodziewamy.

  • A mogłem oglądać kolejne wiadomości w telewizji i obejrzeć kolejne tragiczne informacje na które nie mam żadnego wpływu.
  • A mogłem słuchać kłótni polityków, a potem to zdenerwowanie przenieść na swoich bliskich.
  • A mogłem obejrzeć film ociekający krwią.
  • A mogłem wybrać jeszcze tysiące głupich rzeczy które zmarnowałyby czas.
Nieeeeeeeee!!!!!!

Nie, nie mogłem i nie chciałem tego zrobić, gdyż czas spędzony z rodziną jest najcenniejszy.
Co teraz zrobię.
Od dzisiaj ograniczę ilość czasu spędzoną przed telewizorem, przeczytam jeszcze więcej książek, porozmawiam z żoną i dziećmi. Zainwestuję swój czas  rozwój mojej rodziny.
A Ty co zrobisz stracisz czy zainwestujesz swój czas. Pamiętaj nie mamy go zbyt dużo więc, czy możemy go marnować.
Pomyśl, czy masz wpływ na wszystkie te rzeczy które widzisz w telewizji. Ja  raczej mam znikomy wpływ, mogę tylko pracować z pasja, i robić dobrze to co robię.
Więc co zrobisz? Napisz mi o tym. Poniżej możesz wpisać swoje myśli..
Zrób to teraz!!!!!!!   

Komentarze

Popularne posty