Czy chcesz otrzymać zapłatę za swoją pracę!

            Dzisiejszy wpis będzie krótki ale i przewrotny. Każda praca wymaga włożenia pewnego wysiłku. Musisz wykonać zlecone czynności, musisz przygotować narzędzia i odpowiednio je wykorzystać. Kiedy wykonasz swoja pracę oczekujesz iż zostaniesz wynagrodzony. Wynagrodzenie to docenienie twojej pracy. Mój blog to też praca i też chciałbym być wynagrodzony. 
          Kiedyś oglądałem  film " Pieniądze to nie wszystko" i zgadzam się z tą opinią całkowicie. Dla mnie ważniejszą zapłatą jest komentarz na blogu. Mam więc do Was moi czytelnicy prośbę. 
Oczekuję na Wasze komentarze gdyż one pomogą mi  ustalić kierunek mojej blogowej drogi.
           Każdy komentarz jest wynagrodzeniem mojej pracy.Jeżeli uważacie że warto mnie wynagrodzić to proszę o mały komentarz.
Zapraszam do czytania i komentowania 

Komentarze

  1. A gdzie zniknęły dowcipy?

    OdpowiedzUsuń
  2. Czytałem gdzieś, że tylko te blogi, które poruszają jakiś spór światopoglądowy, mogą wywołać reakcje; czyli wtedy, gdy naruszają czyjeś przekonania (duchowe interesy). W twoim przypadku będzie to trudne, bo ten blog ma formę raczej poradnika; możesz liczyć na reakcję, moim zdaniem, gdy zaczniesz pokazywać ludzką głupotę, która przeszkadza w osiąganiu tych celów,o których piszesz.

    OdpowiedzUsuń
  3. innymi słowy musisz zacząć wbijać kij w mrowisko

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty