Dlaczego tak !

      Zastanawiałem się jak rozpocząć moją przygodę z blogowaniem jak zaskoczyć czytelników jednak nic  nie wymyśliłem. Z prostej przyczyny, nie chcę nikogo naciągać na to aby kupował ksiązki ,kursy i nie wiem co jeszcze a raczej przyciągać uwagę. Wskazówki które znajdziecie w moich wpisach muszą być godne zastosowania. Nie chcę obiecywać złotych gór a tylko wskazywać możliwości. Dlaczego  tytuł "KOSMICZNE PALIWO",Internet  pełen jest tego paliwa. Analiza treści zawartych w tym "paliwie"  nie przystaje do rzeczywistości lub jest nam nie potrzebna. Istnieje wiele stron mówiących jak żyć, co robić, co jeść aby osiągnąć sukces. Dowiadujemy się iż musimy być dobrze zmotywowani a wtedy cały  świat stoi przed nami otworem. Zderzając teorię z rzeczywistością w wielu przypadkach nabijasz sobie guza a cudowna motywacja tak szybko umyka. 
  Życie po części wymusiło na mnie odpowiednie postępowanie, moje losy potoczyły się tak a nie inaczej. Odkryłem jednak rzecz najważniejszą warto ciągle się rozwijać, w ten sposób inwestujemy w siebie i nie wiadomo kiedy będziemy z tego korzystać. Zdaję sobie sprawę iż, nie wykorzystuję  potencjału który posiadam. 
  Nie jest młodym człowiekiem pełnym ideałów, a wiedza zaczerpnięta z książek przysłoniła rzeczywistość.Kilka razy musiałem porzucić swoje ambitne plany,  nie wytrzymały w kontakcie z rzeczywistością, przegrały ze zwykłą zawiścią, kumplostwem czy zazdrością.
   Wiem jednak iż warto patrzeć w przyszłość, mierzyć wysoko i pracować wytrwale. Musimy wyznaczyć cel i sukcesywnie do niego dążyć.Małe porażki są tylko przykładem iż droga którą wybraliśmy jest trochę inna i należy znaleźć inną ścieżkę.
    W kolejnych wpisach chcę zderzać  teorię z praktyką, przepisy na szczęście zawarte w wielu publikacjach z szarą rzeczywistością która chociaż trudna pozwala w miarę  na normalne życie szeregowego człowieka na którego czeka w domu ciepły obiad( a może nie) oraz stęskniona rodzina( a może nie)
    Dotychczasowe doświadczenia wykazały jednak iż warto pogłębiać swoją wiedzę i do tego będę zachęcał gdyż skorzystałem z wielu pomysłów. Należy jednak pamiętać iż nie ma cudownych  sposobów jak być pięknym , mądrym i bogatym. Może są a ja ich jeszcze nie znam.
   Chciałbym zaskakiwać tematami i poglądami na różne sprawy, dlatego też pozwolę sobie na drobne wpisy na tematy bieżące ale na spokojnie starając się wypośrodkować racje.      
    Jako statystyczny obywatel tego kraju staram się wiedzieć i robić wiele aby utrzymać właściwy poziom i kurs w życiu i tym optymizmem chcę się podzielić. Musimy nauczyć się cieszyć teraźniejszością i czerpać silę z małych codziennych radości.

Podstawowe moje motto
  "Dobrze widzi się tylko sercem.To, co ważne, jest niewidoczne dla oczu."

Na początek wystarczy
pozdrawiam

Komentarze

Popularne posty