I znowu klapa a cel był ambitny.


Wiele razy pod wpływem reklamy lub pod natchnieniem nagłej myśli zaczynamy marzyć o tym, co chcielibyśmy osiągnąć, co chcielibyśmy zrobić. Początkowa euforia mija a zostaje szara codzienność. Przez kilka dni mocno zmotywowani podążamy do celu, aby po kilku dniach dać sobie spokój.
A przecież literatura mówi nam, iż wystarczy mieć cel posiadać wiedzę i umiejętności oraz mieć jak to się teraz mówi  motywację i sukces jest w zasięgu ręki.
Życie pisze zupełnie inne scenariusze. Wiele razy miałem wszystko: motywację, umiejętności i co i nic. Nie zrobiłem jednej ważnej rzeczy, nie ruszyłem z miejsca, nie zacząłem działać. Czasami tak zawierzamy literaturze, iż zaczytujemy się w coraz to nowych wydawnictwach a efektów nie widać. Wielokrotnie brakuje nam działania a tylko to działanie daje oczekiwane efekty. 
W ostatnim czasie zająłem sie całkowicie nowym projektem i oprócz teorii, ale w małym zakresie zacząłem działać każdego dnia. Efekt murowany, który przynosi wiele satysfakcji i radości a to jest najważniejsze. Dużo pogodniej patrzę na sprawy, które wcześniej wydawały się bezsensowne.
Chciałbym, aby po tym krótkim i może troszeczkę chaotycznym wpisie zostało zapamiętane to iż samo rozwijanie swoich umiejętności nie przyniesie żadnych efektów, jeżeli nie  będziemy działać. Więc rozwijaj swoje umiejętności a najważniejsze to działaj a potem staraj się  poprawiać błędy, które mogą się zawsze zdarzyć. 

Komentarze

Popularne posty