Dlaczego pozytywne myślenie jest skuteczne.......


Nie jestem pierwszą osobą która pisze i mówi o pozytywnym myśleniu. Wiem że już przymykasz jedno oko i myślisz sobie, chłopie odpuść. Postanowiłem więc napisać dzisiaj krótko.
Nie będę robił filozoficznych wywodów, postaram się wytłumaczyć w sposób trochę naukowy.

Wyobraź sobie sytuację kiedy jesteś zadowolony i szczęśliwy pewny siebie. Jak wtedy się czujesz, jak działasz. Jesteś spokojny i zrelaksowany a życie jest wielką ogromną ukwieconą wiśnią w ogrodzie. W Twoim magazynie doświadczeń widzisz i czujesz pozytywne emocje i doświadczenia. Kiedy napotykasz problem w takim nastroju szybciej znajdziesz pozytywne rozwiązanie, szybciej przeszukasz swoje przeszłe doświadczenia i zastosujesz pozytywne rozwiązania. Twoimi działaniami kierują pozytywne myśli przez co szybciej i lepiej pokonujesz kolejne zawirowania.

Kiedy w Twojej głowie królują problemy i złe doświadczenia w momencie pojawienia się problemu znajdujesz wspomnienia swoich porażek a wtedy one pokierują Twoimi dalszymi działaniami. Jestem w stanie się z Tobą założyć iż wtedy dany problem będzie problemem nie do rozwiązania. Jeżeli pomyślisz już tak miałem i problem pokonał mnie, jeżeli powiesz znowu mnie to musiało spotkać już raz na tym poległem to w końcowym rozliczeniu przegrasz z problemem. 

Wspomnienia sukcesów i porażek kierują naszym życiem, umiejętność zachowania równowagi pomiędzy nimi jest tajemnicą którą chcemy posiąść.

Czytaj następny wpis aby znaleźć sposób na zmianę postawy negatywnej na pozytywną dzięki słownemu wyzwalaczowi, dzięki kotwicy.

Komentarze

Popularne posty