Kiedyś na nic nie miałem czasu a Ty masz to samo?

Kiedy jeszcze niedawno temu,  ktoś zapytałby mnie czy ma czas na swoje pasje. Odpowiedziałbym, nie, nie  mam czasu. Przecież praca, dom, dzieci i co najważniejsze muszę zarabiać aby utrzymać rodzinę. W taki sposób sam siebie usprawiedliwiałem,  że nic nie robię aby zrealizować swoje pasje.
Nie jest ważne czy jesteś zajęty 24 godziny na dobę, czy może masz czas a nic nie robisz. Pamiętaj jednak, iż szczęście i bogactwo nie tylko materialne ale i to wewnętrzne zależy od Twoich świadomych wyborów.
Dokonanie wyboru to pierwszy krok do realizacji celu. Potem niezależnie od okoliczności musisz trzymać się wyznaczonego kierunku.

" Robienie tego, co się kocha jest podstawą spełnienia i obfitości"
Wayne Dyer       
Każdy na początku swego istnienia dostał talenty których albo jeszcze nie dostrzegł albo o nich zapomniał lub zaniechał rozwijania swojej pasji. Możesz bać się swojej pasji, gdyż wiesz że pochłonie cię całego. Pomyśl ile radości przyniesie każdego dnia czy wiec nie warto zaryzykować.

Pamiętaj wyznacz kierunek rozwoju!

Nadeszła pora, aby zmienić hierarchię wartości. Warto wydobyć swoją  pasję na powierzchnię. Kilka minut dziennie pozwoli zmienić Twoje życie na lepsze. Dzięki temu stanie się ciekawsze, bogatsze i takie cudowne.
Zmień więc swoje nastawienie, nie usprawiedliwiaj się, że nawał pracy nie pozwala ci realizować swoich marzeń. Życie z pasją przynosi ogromne korzyści. Konsekwentne rozwijanie swojej pasji przyniesie wartość dodaną w innych obszarach życia.
Każda chociaż minimalna energia włożona w pracę zawodową której nie musisz kochać przyniesie wymierne korzyści. Zostaniesz za to nagrodzony. Jeżeli Twoja praca odbywa się na pozytywnych wibracjach prowokujesz wtedy nowe możliwości, to może skutkować pozytywnymi zmianami w naszym życiu.

A teraz uwaga! 

Najważniejsza sprawa, nie zwlekaj, nie rób tygodniowych przygotowań, działaj impulsywnie. Chcesz poczuć siłę czerwcowej ulewy, zrób to teraz - wyjdź na deszcz. Tak nie żartuję idź w tym momencie. Zobaczysz ile cudownych chwil czeka cię za drzwiami twego domu.
Zbyt długie planowanie zabija naszą kreatywność, zamiast nowych lepszych pomysłów, otrzymujemy kolejne sygnały wizualne czy dźwiękowe "STOP" nie rób tego, nie teraz.
Nie słuchaj tego tylko:
ZRÓB TO TERAZ. ŻYJ I PRACUJ Z PASJĄ!!

Zrobiłem to 5 lat temu nie mając na nic czasu. Poszedłem za głosem serca. Teraz realizuję swoje pasje. Doba ma dalej 24 godziny. Znalazłem czas na moje marzenia, mam czas na pracę. Dalej z radością bawię się z dziećmi, dalej prowadzę nocne rozmowy z żoną. Nowe możliwości  nowe pozytywne impulsy zaskakują mnie każdego dnia. Jest to cudowne i takiego cudownego uczucia też ci życzę.

Nie czekaj. zrób to teraz!
Zrób to teraz i zostaw komentarz!

Komentarze

  1. Andrzeju ciekawy blog i daję duży plus za pozytywne myśli:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ciekawy i interesujący blog,gratuluję i życzę powodzenia.Z zainteresowaniem będę śledziła dalsze wpisy.Pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty